Panaszok
Bármilyen panaszt az Ügyfélkapcsolati Osztályhoz kell benyújtani, a weboldal Ügyfélszolgálat menüpontjában található kapcsolatfelvételi űrlapon vagy a +40 773 743 562 telefonszámon (normál díjszabás bármely hálózatban), bármely hálózatról hívható, a országból és külföldről (normál tarifa) Mi történik a kereset benyújtása után?
- Elindítjuk a megoldási folyamatot:
- regisztrálja panaszát, és kap egy regisztrációs számot.
- Megvizsgáljuk továbbá és:
- bizalmasan kezeljük, a törvénynek megfelelően;
- minden ajánlást tisztességgel és tisztelettel kezelünk;
- alaposan és tárgyilagosan kivizsgáljuk az ügyet;
- felismerjük, ha hibát követünk el, és gyorsan megtesszük a szükséges intézkedéseket annak javítására.
- Visszatérünk Önhöz:
- azzal a válasszal, amely tartalmazza a vizsgálat eredményét, a cég hivatalos álláspontját, motivációját, a megfelelő megoldást és a teendőket;
- ha a válasz nemleges, akkor indokolt lesz.