Panaszok

Bármilyen panaszt az Ügyfélkapcsolati Osztályhoz kell benyújtani, a weboldal Ügyfélszolgálat menüpontjában található kapcsolatfelvételi űrlapon vagy a +40 773 743 562 telefonszámon (normál díjszabás bármely hálózatban), bármely hálózatról hívható, a országból és külföldről (normál tarifa) Mi történik a kereset benyújtása után?

  1. Elindítjuk a megoldási folyamatot:
  • regisztrálja panaszát, és kap egy regisztrációs számot.
  1. Megvizsgáljuk továbbá és:
  • bizalmasan kezeljük, a törvénynek megfelelően;
  • minden ajánlást tisztességgel és tisztelettel kezelünk;
  • alaposan és tárgyilagosan kivizsgáljuk az ügyet;
  • felismerjük, ha hibát követünk el, és gyorsan megtesszük a szükséges intézkedéseket annak javítására.
  1. Visszatérünk Önhöz:
  • azzal a válasszal, amely tartalmazza a vizsgálat eredményét, a cég hivatalos álláspontját, motivációját, a megfelelő megoldást és a teendőket;
  • ha a válasz nemleges, akkor indokolt lesz.